Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Klasa III

Materiały do nauki zdalnej

klasa III

 

Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony

 

Religia 22. 04

Środa - temat: Jezus jest obecny pod postacią chleba i wina.

Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 138-139.

 

Piątek – temat: Eucharystia uczy nas miłości.

Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 140-143.

 

20 kwietnia

 

Język angielski

(uwaga dwie lekcje)

Data: 20.04.2020

Temat: Pogoda na wiosnę.

Zadania do wykonania:

  • przypomnij sobie miesiące roku : https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk
  • naucz się nowych słówek , które są w podręczniku na stronie 68: month- miesiąc/ plant- roślina/ seed- nasiono/ spring- wiosna/ sunflower- słonecznik/ next year- w następnym roku. Przepisz je do zeszytu.
  • Włącz nagranie 2/29 i powtarzaj słówka http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl3/
  • Włącz nagranie 2/30, popatrz na historyjkę z ćw. 1, śledź wydarzenia z tego opowiadania. Pisemnie wykonaj ćwiczenie 2 ze str.69

 

 

 

Data: 24.04.2020

Temat: Opisywanie pogody na wiosnę.

Zadania do wykonania:

  • przypomnij sobie słówka ze strony 68: month- miesiąc/ plant- roślina/ seed- nasiono/ spring- wiosna/ sunflower- słonecznik/ next year- w następnym roku.
  • Napisz następujące wyrażenia:
  • Animals wake up after the winter- zwierzęta budzą się po zimie
  • There are lots of flowers- jest dużo kwiatów
  • The birds sing- ptaki śpiewają
  • The weather is nice- pogoda jest ładna
  • I can wear dresses- mogę nosić sukienki
  • I can ride my skateboard- mogę jeździć na deskorolce
  • The spring vegetables are yummy- wiosenne warzywa są smaczne
  • Lettuce- sałata

 

 

 

 

 

 

 

15 - 17 kwietnia

 

Język angielski

Temat: Poznajemy określenia zjawisk przyrody

Data: 17.04.2020

Temat: Miesiące i pory roku.

Zadania do wykonania: napisz w zeszycie nazwy miesięcy: January-styczeń, February- luty, March- marzec, April- kwiecień, May- maj, June- czerwiec, July- lipiec, August- sierpień, September- wrzesień, October- październik, November- listopad, December- grudzień.

Przypomnij sobie pory roku: spring- wiosna/ summer- lato/ autumn- jesień/ winter- zima

Włącz piosenkę i naucz się z jej pomocą nazw miesięcy roku: https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk

 

Religia

Środa - temat: Eucharystia ofiarą Chrystusa i Kościoła.

Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 132-134.

Piątek – temat: Przygotowanie i przyniesienie darów.

Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 135-137.

 

 

8 kwietnia

Środa - temat: Wielki Tydzień

Zadanie: zapisać ten temat w zeszycie /nie w ćwiczeniach/ oraz narysować pusty grób Jezusa Chrystusa.

 

 

6 kwietnia

 

Edukacja infomatyczna

Przy pomocy osoby dorosłej uruchom program Ms Paint (znajduje się w akcesoriach systemu) i wykonaj rysunek o tematyce wielkanocnej. Po zakończonej pracy zapisz plik (przykładowa nazwa - rysunek wielkanocny (np.) Zosi)

 

Język angielski

Temat: Nauka piosenki- Would you like?

Otwórz podręcznik na stronie 61, popatrz na zadanie 2, włącz nagranie 2/24

Poniżej znajduje się tekst piosenki: http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl3/

Would you like to wake up early in the morning, in the morning?

No, I wouldn’t. No, I wouldn’t.

 

Would you like to go to school in the morning, in the morning?

No I wouldn’t. No, I wouldn’t.

 

Would you like to sleep late in the morning, in the morning?

Yes, I would. Yes, I always would.

 

Would you like to go to bed early in the evening?, in the evening?

No, I wouldn’t. No, I wouldn’t.

 

Would you like to stay up late in the evening, in the evening?

Yes, I would. Yes, I always would.

 

 

Wychowanie fizyczne

Wykonuj co najmniej 6 ćwiczeń wybranych losowo codziennie.

Zajęcia WF

Po wykonaniu ćwiczenia można je usunąć z ruletki, żeby się nie powtórzyło.

 

 

Religia

01; 03 IV 2020

Środa - temat: Ustanowienie Eucharystii.

Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 128-131.

Piątek – temat: Błogosławieństwo pokarmów w Wielką Sobotę.

Zadanie: narysować w zeszycie koszyk z pokarmami na stół wielkanocny.

  

30 marca

Edukacja informatyczna

 W tym tygodniu Twoim zadaniem jest (pod opieką osoby dorosłej) przećwiczyć uruchamianie przeglądarki internetowej i samodzielne wpisywanie w polu adresowym (góra przeglądarki) adresu szkolnej strony internetowej oraz wyszukiwanie w Google dowolnych treści związanych z innymi przedmiotami.

(W razie problemów natury technicznej, kontakt ze mną możliwy jest za pomocą komunikatora Skype (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – tj. nick adminsp) lub podanego maila).

Edukacja wczesnoszkolna

Tematyka lekcji od 30 III 2020 r. do 3 IV 2020 r. kl. III

Poniedziałek 30 III - "W poszukiwaniu Wiosny "
Wtorek 31 III - "Wiosna w nas "
Środa 1 IV -"Po śladach wiosny "
Czwartek 2 IV - "Na wiosnę wszystko się budzi"
Piątek 3 IV - "Pobudka "

Tematyka lekcji od 6 IV 2020 r. do 8 IV 2020 r. kl. III
Poniedziałek 6 IV - "Co nas czeka w kwietniu ?"
Wtorek 7 IV - " Wędrówki z kompasem "
Środa 8 IV - " Nadchodzi Wielkanoc" 

 

Edukacja wczesnoszkolna

Zakres materiału do przerobienia od 12 III-25 III 2020 r.

Ćwiczenie j. polski od str. 34 - 57,

Ćwiczenie matematyka od str. 13 - 29.

Kontakt z wychowawczynią za pomocą aplikacji Messenger.

Język angielski

30.03/poniedz

Czynności poranne

Otwórz podręcznik na stronie 60, popatrz na słówka, przepisz do zeszytu i naucz się ich( nagranie 2/22)

- evening- wieczór/ morning- rano/ brush my teeth- szczotkować zęby/ have breakfast- jeść śniadanie/ have dinner- jeść obiad/ get dressed- ubierać się/ wash- myć się/ wake up- budzić się/ bored- znudzony/ early- wcześnie/ I’d like to sleep late- chciałbym spać do późna( pospać dłużej) / I’d like to stay up late- chciałbym późno chodzić spać

Posłuchaj i przeczytaj opowiadanie o 2 dzieci: Ben i Monica.( nagranie 2/23)

Odpowiedz na pytania w zeszycie:

1.    What do Ben and Monica do every morning?

2.    What does Ben want to do in the morning?

3.    What does Ben want to do in the evening?

4.    What is Ben’s favourite day?

03.04/piątek

Wyrażenie ‘would  like’ (chciałbym)

Przepisz do zeszytu:

Would you like to sleep late in the morning?- czy chciałbyś pospać dłużej rano”

Yes, I would( tak chciałbym), No, I wouldn’t( nie nie chciałbym)

Posłuchaj piosenki i naucz się jej na pamięć( nagranie 2/24)

Słownictwo dotyczące żywności: https://www.youtube.com/watch?v=elZ9q7tbXJA

Dni tygodnia: https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

Religia

1. Powtórzyć wiadomości o Przykazaniach Bożych (od 1 do 5 Przykazania).

2. Powtórzyć wiadomości o Przykazaniach Bożych (od 6 do 10 Przykazania).

 3. Stół łączy rodzinę.

Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 146-149

4. Stół Eucharystii.

Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 150-152.

Edukacyjne

Nadzór oświatowy

Lokalne

Kodowanie

Code

O nas

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech