Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Klasa I

Materiały do nauki zdalnej

klasa I

Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony

Religia

 

Środa - temat: Jezus czeka na nas w Kościele.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 100-101.

 

Piątek – temat: Pan Bóg mówi do nas w naszym sumieniu.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 104-105.

 

 

20 kwietnia

 

Język angielski

(uwaga dwie lekcje)

Data: 20.04.2020

Temat: Określenia rodzajów pogody.

  • Zadania do wykonania: Przypomnij sobie słówka dotyczące pogody: sunny- słonecznie, rainy- deszczowo, windy- wietrznie, snowy- śnieżnie, cloudy- pochmurno( nagranie 2/34). http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl1/
  • Naucz się nowych słówek na pamięć ( ze strony 84 w podręczniku): hot- gorąco, cold- zimno, warm- ciepło, wet- mokro, foggy- mgliście ( nagranie 2/37) http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl1/
  • Następnie popatrz na obrazki w ćw. 1, str. 84, posłuchaj nagrania: 2/38. http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl1/
  • Podczas słuchania pokazuj obrazki, którego zdjęcia dotyczą podając odpowiedni kolor ramki( yellow, green, red, orange, blue)
  • Wykonaj zadania w ćwiczeniach: strona 102, zad.1,2. Przyślij zdjęcia wykonanych zadań na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Klasa I.

Data: 24.04.2020

Temat: Opisywanie zdjęć- pogoda.

Zadania do wykonania:

  • Otwórz podręcznik na stronie 85, popatrz na ćwiczenie 2. Włącz nagranie 2/39 http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl1/
  • I like sunny weather- tak mówi Chatty, co oznacza- lubię słoneczną pogodę. A ty jaką pogodę lubisz?
  • Powiedz I like sunny, snowy, hot weather. I don’t like rainy, windy, cloudy weather. Wybierz, którą pogodę lubisz.

 

 

 

 

15 - 17 kwietnia

 

Język angielski

Data: 17.04.2020

Temat: Powtórzenie wiadomości z rozdziału 6 (Review 6)

Zadania do wykonania: Otwórz ćwiczenia na stronie 90 i wykonaj ćw. 1,2 oraz 91 Active Dictionary

 

Religia


Środa - temat: Jezus wstępuje do nieba.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 96-97.

Piątek – temat: Zesłanie Ducha Św.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 98-99.





8 kwietnia

 

Religia

Środa - temat: Uroczystość Zmartwychwstania Jezusa.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 93-95.

 

 

7 kwietnia

 

Edukacja infomatyczna

Przy pomocy osoby dorosłej uruchom program Ms Paint (znajduje się w akcesoriach systemu) i wykonaj rysunek o tematyce wielkanocnej. Po zakończonej pracy zapisz plik* (przykładowa nazwa - rysunek wielkanocny (np.) Marysi) 

*

 

 

Język angielski

 

06.04

Temat: Poznajemy określenia zjawisk przyrody.

Otwórz podręcznik na str. 82 i spójrz na słownictwo określające pogodę:

- sunny- słoneczny, rainy- deszczowy, windy- wietrznie, snowy- śnieżnie, cloudy- pochmurno. Naucz się tych słówek( nagranie 2/34) wykorzystaj obrazki u góry strony. Link do nagrań: http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl1/

Włącz nagranie 2/35 i posłuchaj, jaką pogodę lubią bohaterowie podręcznika ( zad. 1 , str.82). Naucz się piosenki, której tekst znajduje się w podręczniku na stronie 83, ćw. 2. (nagranie 2/36)

 

 

Wychowanie fizyczne

Zabawy naśladowcze kl 1

Wykonuj co najmniej 4 ćwiczenia wybrane losowo codziennie.

Zabawy naśladowcze.

Po wykonaniu ćwiczenia można je usunąć z ruletki, żeby się nie powtórzyło.

 

Religia

01; 03 IV 2020

Środa - temat: Pan Jezus umiera na krzyżu.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 88-89.

Piątek – temat: Błogosławieństwo pokarmów w Wielką Sobotę.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 90-92.

 

31 marca

Edukacja informatyczna

 

Temat: Kolorowanki w Internecie

Pod nadzorem osoby dorosłej uruchom przeglądarkę i w polu adresowym wpisz adres: www.kolorowankionline.net - baw się dobrze :)

30 marca

Edukacja muzyczna

Nauka piosenki''Pisanki, kraszanki, skarby wielkanocne''. 

Edukacja wczesnoszkolna

Wychowawczyni przesyła zadania za pomocą aplikacji Messenger.

 

Język angielski

30.03./poniedz

Określanie uczuć i emocji

Otwórz podręcznik na str. 74 i spójrz na słownictwo określające emocje i uczucia:

- happy- szczęśliwy, sad- smutny, surprised- zaskoczony, scared- przestraszony, angry- zły. Naucz się tych słówek( nagranie 2/26) wykorzystaj obrazki u góry strony.

Opowiedz, jak się czują dzieci na obrazkach w ćwiczeniu 1. Sprawdź, czy miałeś rację słuchając nagrania 2/27.  Potem powiedz, jak się ty dzisiaj czujesz: I’m …………

W ćwiczeniach wykonaj ćw 3 i 4, str, 89 .

03.04/piątek

Powtórzenie wiadomości z rozdziału 6

Powtórz słówka z rozdziału 6. Następnie wykonaj ćwiczenia ze str. 90 i 91

Słownictwo w zakresie części ciała:

https://www.youtube.com/watch?v=SUt8q0EKbms

oraz piosenka https://www.youtube.com/watch?v=Ozzo7GQLoAE

 

Religia

1. Idziemy z Jezusem drogą krzyżową.

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 82-83.

2. Niedziela Palmowa

Zadanie: proszę uzupełnić ćwiczenia na str. 84-85.

Edukacyjne

Nadzór oświatowy

Lokalne

Kodowanie

Code

O nas

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech