Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Historia VI

  • Super User
  • Kategoria: Nauka zdalna
  • Odsłony: 2865

Materiały do nauki zdalnej

historia - klasa VI

Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony. Wykonaj wszystkie polecenia i prześlij zadanie nauczycielowi.

Ostatnio dodane materiały:


 

15 kwietnia



Temat: Republika Francuska - ćwiczenia

 

  • Pod poprzednim tematem lekcji (w zeszycie) wykonaj następujące ćwiczenia:

- "Sprawdź się"  1-4 str. 193. Zrób zdjęcie lub przepisz e edytorze tekstu i wyślij na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- Ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń - pobierz (Tego ćwiczenia proszę nie wysyłać)

 

 

8 kwietnia



Temat: Republika Francuska 

 

Podręcznik str. 190-193. Po przeczytaniu tekstu sporządź notatkę (streszczenie w postaci punktów) i zapisz w zeszycie. Następnie przepisz w dowolnym edytorze tekstu (np. Word, WordPad, Writer …) zapisz plik (np. Rewolucja francuska Twoje imię nazwisko)   i wyślij go jako załącznik za pomocą poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (pracę wykonaj do godz. 18.30)

Ciekawe materiały na temat ówczesnej Francji znajdziesz tu - otwórz

 

 

 

 

6 kwietnia

  • Uważnie obejrzyj film: 
  • Przepisz do zeszytu przyczyny, przebieg (wydarzenie) i skutki rewolucji francuskiej (podręcznik str. 188)
  • Wykonaj ćwiczenia (sprawdź się)  nr 1, 2 str. 189  Zrób zdjęcie lub przepisz w dowolnym edytorze tekstu (np. Word, WordPad, Writer …) zapisz plik (np. Rewolucja francuska Twoje imię nazwisko)   i wyślij go jako załącznik za pomocą poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (pracę wykonaj do godz. 18.30)




c


Lekcje: 30 marca,  1 kwietnia

 

Temat: „Rozbiory Polski" - projekt multimediany. 

  • Obejrzyj film:


  • Na podstawie treści podręcznika (rozdział V) i informacji wyszukanych w Internecie wykonaj prezentację multimedialną  „Rozbiory Polskiw programie Power Point lub w Impres. (Co najmniej 12 slajdów, ok 70% grafiki, ok 30 % tekstu na każdym ze slajdów) W przypadku problemów kontaktujcie się ze mną o dowolnej porze dnia za pomocą komunikatora Skype. Prace należy wysłać do 3 kwietnia, do godz. 18 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 Ps. W treści proszę nie zapomnieć o Konstytucji 3 Maja i Powstaniu Kościuszkowskim

 

Matematyka VI

  • Super User
  • Kategoria: Nauka zdalna
  • Odsłony: 2506

Materiały do nauki zdalnej

matematyka - klasa VI

Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony. Wykonaj wszystkie polecenia i prześlij zadanie nauczycielowi.

Ostatnio dodane materiały:


a b c d

Powtórzenie wiadomości- bryły

Proszę sobie ćwiczyć tematy na stronach:

https://szaloneliczby.pl/bryly-sprawdzian-klasa-6/

https://gwo.pl/strony/2131/seo_link:klasa-6-figury-przestrzenne

quizizz.com/join?gc=606245    Wpiszcie swoje imię i nazwisko przed rozwiązaniem quizu.

 Pola powierzchni graniastosłupów (3godziny)

Wiecie już jak tworzyć siatki graniastosłupów. Teraz zajmiemy się ich polami powierzchni. Proszę zapoznać się z materiałem na stronie: https://pl.khanacademy.org/math/basic-geo/basic-geo-volume-sa/basic-geometry-surface-area/v/surface-area-from-net oraz poćwiczyć na:bryły  Uzupełnijcie ćwiczenia z tego tematu.

Siatki brył 06.04.2020r.

Zagrajcie w quiz: quizizz.com/join?gc=995471 

 Poszukajcie w domu rożnych pudełek i rozłóżcie je na siatki(siatka to znaczy model pudełka na płaszczyźnie- papierze). Spróbujcie samodzielnie narysować rożne modele i złóżcie z nich pudełka. Możecie  również gotowe siatki pobrać z internetu. Zróbcie zdjęcia i pochwalcie się jakie bryły stworzyliście.  

 

Bryły i ich objętość

Zamiana jednostek

Warto sobie przypomnieć:zamiana jednostek zwykłych 

Rozwiążcie quiz: quizizz.com/join?gc=406326

Szczegółowe informacje i zadania będą przesyłane przed każdą lekcją emailem.

Język polski VI

  • Super User
  • Kategoria: Nauka zdalna
  • Odsłony: 3703

Materiały do nauki zdalnej

język polski - klasa VI

Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony. Wykonaj wszystkie polecenia i prześlij zadanie nauczycielowi.

Ostatnio dodane materiały:


 

T: Jak łączą się wyrazy w zdaniu?

  1. Zapoznaj się z terminami: związek wyrazowy, wyraz określany (nadrzędny), wyraz określający (podrzędny), związek główny, związek poboczny- podr.s.229.
  2. Ćwiczenia dotyczące wyrazów określanych i określających(ćw.1,2.).
  3. Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi rodzajów związków wyrazowych (związek zgody, związek rządu, związek przynależności)- s. 230. Przepisz je do zeszytu.
  4. Wykonaj ćw.3,4.s.230.
  5. Wyrazy poza związkami w zdaniu (s.231).
  6. Ćwiczenia w rozpoznawaniu wyrazów poza związkami w zdaniu (ćw.5-7.s.231)

T: Związki wyrazowe – ćwiczenia.

Wykonaj zadania z zeszytu ćw. s.53-55.

T: Gdzie postawić przecinek.

Powtórz reguły stosowania przecinka w zdaniu pojedynczym – podr. s. 232 i 233.

Wykonaj ćwiczenia utrwalające (ćw. 1.-4.)

Wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń- s. 107-108.

T: Czas na podsumowanie.

Rozwiąż test: „Internet – muzea w sieci”. (podr.s.235-236)

T: Biblijny początek świata.

  1. Zapoznaj się z fr. „Stworzenie świata” pochodzącym z „Księgi Rodzaju” z Biblii Tysiąclecia. (podr. s.238-240)
  2. Uporządkuj informacje o powstaniu świata. (ćw.1.)
  3. Wskaż w tekście fragmenty, które się powtarzają, Jaką funkcje pełnią te powtórzenia? (ćw.2.)
  4. Przepisz do zeszytu co to jest powtórzenie- s.241.
  5. Jak Bóg ocenił swoje dzieło?
  6. Jakimi słowami Stwórca pobłogosławił ludzi? Czym ich obdarzył?
  7. Czy opis stworzenia świata przedstawiony we fragmencie należy rozumieć dosłownie? Uzasadnij odpowiedź.

 

 

 

 

T: Gdzie mieści się wyobraźnia.

  1. Napisz krótką notatkę biograficzną o Z. Herbercie (s.219).
  2. Przeczytaj wiersz pt. „Pudełko zwane wyobraźnią” (s.219-220).
  3. Odpowiedz na pytania 1,2.s.220 (ustnie).
  4. Wykonaj ćw.3.s.220 (pisemnie w zeszycie).
  5. Zapoznaj się z definicją pojęcia: „środki stylistyczne (poetyckie)”.
  6. Przypomnij sobie co to jest: porównanie, epitet, ożywienie (s.348-349).
  7. Wyjaśnij jak rozumiesz tytuł utworu.
  8. Dokończ pisemnie zdanie: Lubię wyobrażać sobie…
  9. Wykonaj w zeszycie ćwiczenie 15.s.221.

T: Co już wiemy o wypowiedzeniach – powtórzenie.

  1. T: Gdzie mieści się wyobraźnia.

    1. Napisz krótką notatkę biograficzną o Z. Herbercie (s.219).
    2. Przeczytaj wiersz pt. „Pudełko zwane wyobraźnią” (s.219-220).
    3. Odpowiedz na pytania 1,2.s.220 (ustnie).
    4. Wykonaj ćw.3.s.220 (pisemnie w zeszycie).
    5. Zapoznaj się z definicją pojęcia: „środki stylistyczne (poetyckie)”.
    6. Przypomnij sobie co to jest: porównanie, epitet, ożywienie (s.348-349).
    7. Wyjaśnij jak rozumiesz tytuł utworu.
    8. Dokończ pisemnie zdanie: Lubię wyobrażać sobie…
    9. Wykonaj w zeszycie ćwiczenie 15.s.221.

    T: Co już wiemy o wypowiedzeniach – powtórzenie.

    1. Określ rodzaje wypowiedzeń – podr. s.227 (na rozgrzewkę).
    2. Przeanalizuj schemat przedstawiający rodzaje wypowiedzeń i przerysuj go do zeszytu.
    3. Przekształć równoważniki zdań w zdania (ćw.1.s.227).
    4. Połącz zdania pojedyncze tak, aby powstały złożone (ćw.2.s.228).
    5. Określ rodzaje wypowiedzeń (ćw.3).
    6. Rozwiń podane wypowiedzenia tak, aby powstały zdania pojedyncze rozwinięte (ćw.4.s.228).

    T: Rodzaje wypowiedzeń – ćwiczenia utrwalające.

    Uzupełnij zeszyt ćwiczeń s.49-52.

    T: Jak łączą się wyrazy w zdaniu?

    1. Zapoznaj się z terminami: związek wyrazowy, wyraz określany (nadrzędny), wyraz określający (podrzędny), związek główny, związek poboczny- podr.s.229.
    2. Ćwiczenia dotyczące wyrazów określanych i określających(ćw.1,2.).
    3. Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi rodzajów związków wyrazowych (związek zgody, związek rządu, związek przynależności) - s.230.
    4. Wykonaj ćw.3,4.s.230.
    5. Wyrazy poza związkami w zdaniu (s.231).
    6. Ćwiczenia w rozpoznawaniu wyrazów poza związkami w zdaniu (ćw.5-7.s.231).
    Określ rodzaje wypowiedzeń – podr. s.227 (na rozgrzewkę).
  2. Przeanalizuj schemat przedstawiający rodzaje wypowiedzeń i przerysuj go do zeszytu.
  3. Przekształć równoważniki zdań w zdania (ćw.1.s.227).
  4. Połącz zdania pojedyncze tak, aby powstały złożone (ćw.2.s.228).
  5. Określ rodzaje wypowiedzeń (ćw.3).
  6. Rozwiń podane wypowiedzenia tak, aby powstały zdania pojedyncze rozwinięte (ćw.4.s.228).

T: Rodzaje wypowiedzeń – ćwiczenia utrwalające.

Uzupełnij zeszyt ćwiczeń s.49-52.

T: Jak łączą się wyrazy w zdaniu?

  1. Zapoznaj się z terminami: związek wyrazowy, wyraz określany (nadrzędny), wyraz określający (podrzędny), związek główny, związek poboczny- podr.s.229.
  2. Ćwiczenia dotyczące wyrazów określanych i określających(ćw.1,2.).
  3. Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi rodzajów związków wyrazowych (związek zgody, związek rządu, związek przynależności) - s.230.
  4. Wykonaj ćw.3,4.s.230.
  5. Wyrazy poza związkami w zdaniu (s.231).
  6. Ćwiczenia w rozpoznawaniu wyrazów poza związkami w zdaniu (ćw.5-7.s.231).

 

6 kwietnia

 

T: Jak napisać opowiadanie twórcze na podstawie baśni lub legendy?

  1. Zapoznaj się z terminem „opowiadanie twórcze na podstawie poznanej baśni czy legendy”, przepisz go do zeszytu. (podr. s.216-218).
  2. Przeczytaj wszystkie informacje zamieszczone w podręczniku na temat opowiadania twórczego.
  3. Przeanalizuj przykładowe opowiadanie twórcze.
  4. Wykonaj w zeszycie ćwiczenia z podręcznika – 2,4,7.s.218.

T: Pisownia wyrazów wielką i małą literą.

  1. Przypomnij sobie jakie są zasady pisowni wyrazów wielką i małą literą. (podr. s.178-181)
  2. Wykonaj ćwiczenia – zeszyt ćwiczeń s. 85-88.

 

 

30 marca

 

        T: J.R.R. Tolkien, jego dzieło i nasze pomysły. (208-209)

  1. Odczytaj informacje wstępne związane z J.R.R. Tolkienem oraz lekturą „Hobbit, czyli tam i z powrotem”.
  2. Zrób krótką notatkę biograficzną o J.R.R. Tolkienie (do zeszytu).
  3. W formie kartki z pamiętnika opisz swoje wrażenia po przeczytaniu powieści.

T: W Szerokim Świecie.

  1. Uporządkuj informacje o hobbitach, krasnoludach, elfach, trollach i goblinach. W tym celu przerysuj do zeszytu tabelę i uzupełnij ją (ćw. 3. s. 210).
  2. Które miejsce przedstawione w utworze najbardziej ci się podoba? Opisz je.

T: Podróż do celu.

  1. Co wynikło ze spotkania Bilba i Gandalfa? Ułóż plan wydarzeń, które rozegrały się od momentu wyruszenia wędrowców sprzed gospody aż do przybycia do domu Beorna.
  2. Jak- według ciebie- powinien brzmieć kodeks postępowania uczestników wyprawy? Sformułuj zasady w punktach. (do zeszytu)

T: Bilbo Baggins – charakteryzujemy bohatera.

  1. Jakimi cechami wyróżniał się Hobbit, zanim wyruszył w drogę? Co było dla niego najważniejsze?
  2. Czego Bilbo dowiedział się o sobie dzięki podróży po skarby? Z jakich cech dał się poznać?
  3. Co pan Baggins zyskał, a co stracił dzięki uczestnictwu w wyprawie? Czy wyszła ona bohaterowi na dobre?
  4. Co oznacza sformułowanie „urodzić się pod szczęśliwą gwiazdą”. Czy można tak powiedzieć o panu Bagginsie?
  5. Wyruszyłem w niezwykłą podróż… Z perspektywy Bilba Bagginsa opisz ją (czasowniki w pierwszej osobie).

T: Bo w życiu nie chodzi o to, by przeczekać burzę, lecz by nauczyć się tańczyć w deszczu.

  1. Przeczytaj fr. tekstu „Hobbit, czyli tam i z powrotem” (s. 211-213).
  2. Wykonaj polecenie 1-5, podr. s. 214.
  3. Jakie motywy kierowały działaniami bohatera?
  4. Jakie emocje towarzyszyły bohaterowi?
  5. Wskaż podobieństwa między powieścią Tolkiena a baśnią.(s.343)
  6. Przypomnij sobie co to jest powieść fantasy i podaj przykłady innych powieś fantasy.
  7. Co to jest podtytuł – zapisz w zeszycie.
  8. Zachęć swoich rówieśników do czytania powieści fantasy, sformułuj pięć argumentów. (pisemnie)

Język angielski VI

  • Super User
  • Kategoria: Nauka zdalna
  • Odsłony: 3144

Materiały do nauki zdalnej

język angielski - klasa VI

Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony. Wykonaj wszystkie polecenia i prześlij zadanie nauczycielowi.

Ostatnio dodane materiały:


a

Friday April 24th

Subject: Review 6 

1. Przepiszcie do zeszytu temat z dzisiejszą datą.

2. Zróbcie ćwiczenie 3  ze strony 82 i 4 ze strony 83.

 

 

Tuesday April 21st

Subject: Review 6 - vocabulary

1. Zróbcie ćwiczenie 1 i 2 z podręcznika str. 82

Ćwiczenie 1 http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl6/JE6_22_CD2.mp3

Ćwiczenie 2  http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl6/JE6_23_CD2.mp3





Monday April 20th

Subject: Making predictions

 1. Przepiszcie do zeszytu temat z dzisiejszą datą.

2. Przepiszcie do zeszytu i nauczcie się na pamięć zwrotów:

I think.......... - uważam .....................

I don't think..........- nie sądzę................

I believe .................. - wierzę ........................

I don't believe ............ - nie wierzę .....................

I'm sure ............ - jestem pewien/pewna ...................

I hope ........- mam nadzieję .......................

 

Zadanie:

Wypiszcie z tekstu zdania zaczynające się od wyrażeń z polecenia 2 i przetłumaczcie na język polski.

Zadanie powinno wyglądać tak:

Imię,      data

1. I think it will be a better place  - myślę, że to będzie lepsze miejsce
2. .........

 

 

 

Friday April 17th

Subject: In the future

1. Przepiszcie do zeszytu temat z dzisiejszą datą.

2. Przeczytajcie i posłuchajcie dialogu ze strony 80.

http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl6/JE6_19_CD2.mp3

 Zadanie: Zróbcie ćwiczenie 2 ze strony 80 (podręcznik)

Napiszcie w edytorze tekstu i przyślijcie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 Tuesday April 7th

Subject: Future Simple - time expressions. 

1. Przepiszcie do zeszytu temat z dzisiejszą datą.

2. Przeczytajcie uważnie i zapamiętajcie poniższą informację. 

Czasu przyszłego prostego (Future simple) używamy z następującymi określeniami:

tomorrow - jutro,             this weekend - w ten weekend,           this summer,   this evening, this decade (dziesięciolecie)

next week - w przyszłym tygodniu, next month, next year, next century

in a week - za tydzień, in two months - za dwa miesiące, in fifty years - za pięćdziesiąt lat.

one day - pewnego dnia.

3. Zróbcie ćwiczenie 6 ze strony 79 (podręcznik) - połączcie ze sobą połówki zdań: 1,2,3,4,5 z a,b,c,d,e. Przepiszcie całe zdania do edytora tekstu.

4. Zróbcie ćwiczenie 7 ze strony 79 (podręcznik) - ułóżcie zdania w czasie przyszłym z podanych wyrazów. Napiszcie w edytorze tekstu.

Uwaga!

Nie zapisujcie w zeszycie, tylko wyślijcie obydwa ćwiczenia w jednym pliku tekstowym na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DZISIAJ!!!

 

 

 

 

Monday April 6th


 Subject: Science Fiction - vocabulary

1. Przepiszcie do zeszytu temat z dzisiejszą datą.

2. Wykonajcie ćwiczenie 4 ze strony 79 w dowolnym edytorze tekstu (nie przepisujcie do zeszytu).

- Najpierw posłuchajcie nagrania klikając w poniższy link: 

http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl6/JE6_17_CD2.mp3

- Następnie podzielcie wyrazy z zielonej ramki na następujące kategorie:

Space:                                Technology:                                    Superhero: 

1................                      1................                                   1.................

2................                      2................                                   2................

3................                      3................                                   3................

4...............                       4...............

5................                     5................

- Na koniec posłuchajcie jeszcze raz nagrania, sprawdźcie, czy dobrze wpisaliście i głośno powtarzajcie słowa.

3. Zróbcie ćwiczenie 5 ze strony 79:

- Najpierw przeczytajcie uważnie pytania (upewnijcie się, że zrozumieliście)

- Zastanówcie się, które słowa w pytaniach są kluczowe (najważniejsze)

- Wysłuchajcie nagrania starając się "wyłapać" słowa kluczowe.

http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl6/JE6_18_CD2.mp3 

Odpowiedzcie na pytania z ćwiczenia 5 

Wykonane zadania przyślijcie dzisiaj na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (obydwa ćwiczenia w jednym pliku)

W zadaniu napiszcie swoje imię i dzisiejszą datę.

 

                   

 

 

 

Friday April 3rd

 

Subject: Science Fiction.

  1. Przepiszcie do zeszytu temat z datą dzisiejszą
  2. Przeczytajcie tekst ze strony 78.
  3. Wykonajcie następujące polecenia. (nie wpisujcie do zeszytu tylko do edytora tekstu i prześlijcie do jutra na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  • Odpowiedzcie na pytania:
  1. Who was Jules Verne?
  2. Where was Jules Verne from?
  • Wykonajcie ćwiczenie 2 str. 78 (dopasuj zdania do odpowiednich akapitów w tekście)

przykład: 1 – b

  • Wykonajcie ćwiczenie 3, dopasujcie nazwy stworzeń do obrazków i przetłumaczcie na język polski:

przykład: 1 – squid - kałamarnica

 

 

 

 

 

Tuesday March 31st

Subject: Future Simple

  1. Przepiszcie do zeszytu temat z dzisiejszą datą.
  2. Przeczytajcie dialog:

Adam: I’m sure we’ll have a great time at Joan’s party tomorrow night.

(Jestem pewien, że jutro wieczór spędzimy wspaniale czas na przyjęciu Joan)

Tom: Yes, I agree. All our friends will be there.

(Zgadzam się. Wszyscy nasi przyjaciele tam będą)

Adam: Will your father let you take the car?

(Czy twój tata pozwoli ci wziąć samochód?)

Tom: No, I’m afraid he won’t.

(Obawiam się, że nie pozwoli)

  1. Jeszcze raz dokładnie przeanalizujcie czas przyszły.

Zdania twierdzące tworzymy w następujący sposób:

Podmiot                                                        +    will                             + czasownik w formie podstawowej.

(I, you, he, she, it, we, they)                         +     will                             +    go

I will go – ja pójdę

You will go – ty pójdziesz

He, She, it, will go – on, ona, ono pójdzie

We, you they will go – my pójdziemy, wy pójdziecie, oni pójdą.

Zadanie: 

1. Uzupełnij zdania wyrazem "will"

I ........ travel to the Moon in the future.

Tomorrow you ....... watch the sky through the telescope.

This weekend he ....... see the Earth/

Next week we ........ learn about planets.

2. Zróbcie ćwiczenie 4 ze strony 77 (dopasujcie wyrazy do obrazków i przetłumaczcie na język polski)

 

 

 

Monday, March 30th

Subject: The Sky at night.  (przepiszcie temat do zeszytu z dzisiejszą datą)

Przeczytajcie dialog ze strony 76 (nowe słownictwo znajduje się na Insta.Ling)

  1. Odpowiedzcie pełnym zdaniem na pytanie: Who knows something interesting about the Moon?
  2. Odpowiedcie pisemnie na pytania z ćwiczenia 2 str. 76 (krótko)
  3. Przepiszcie i uzupełnijcie zdania z ćwiczenia 3 str. 76

Obejrzyjcie filimik:

Wszystkie zadania napiszcie w dowolnym edytorze tekstu i prześlijcie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Dzisiaj do godz. 17

Wychowanie fizyczne V

  • Super User
  • Kategoria: Nauka zdalna
  • Odsłony: 3476

Materiały do nauki zdalnej

wychowanie fizyczne - klasa V

Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony. Wykonaj wszystkie polecenia i prześlij zadanie nauczycielowi.

Ostatnio dodane materiały:


a

 

30 marca - 4 kwietnia

 

 

  1. Wykonaj 4 losowo wybrane ćwiczenia codziennie.

Ruletka, czyli WF online w domu - ćwiczenia

 

  1. Rozwiąż krzyżówkę.

3. Napisz, jakie sporty można uprawiać w Twojej najbliższej okolicy (do 5 km od domu).

 

 

 

Edukacyjne

Nadzór oświatowy

Lokalne

Kodowanie

Code

O nas

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech