Język angielski VII
- Super User
- Kategoria: Nauka zdalna
- Odsłony: 2617
Materiały do nauki zdalnej
język angielski - klasa VII
Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony. Wykonaj wszystkie polecenia i prześlij zadanie nauczycielowi.
Ostatnio dodane materiały:
20 kwietnia
(uwaga trzy lekcje)
Data: 20.04.2020
Temat: Krótki wypoczynek- słownictwo.
Zadania do wykonania: Rozdział ten nazywa się Time Out!. Musicie wiedzieć, że wyrażenie to ma przynajmniej 2 ważne znaczenia.
1/ oznacza upłynięcie limitu czasu (np. gdy komputer zrywa połączenie z powodu braku aktywności przez określony czas)- i to znaczenie pewnie jest Wam znane oraz
2/ oznacza krótki wypoczynek- i właśnie to znaczenie mieli autorzy naszego podręcznika na myśli.
- Proszę otworzyć podręczniki na stronie 108 i do zeszytu zrobić zadanie A, B, C, D.
Klasa VII
Data: 22.04.2020
Temat: Rozumienie tekstu czytanego- „Hiking teens lucky to be alive!”
Zadania do wykonania: Przeczytaj tekst ze strony 109 „Hiking teens lucky to be alive!” . Połącz pytania od a-e z paragrafami 1-3. Są 2 dodatkowe pytania. Zapisz odpowiedzi w zeszycie.
Klasa VII
Data: 24.04.2020
Temat: Ćwiczenia zintegrowane- time out.
Zadania do wykonania: Otwórz ćwiczenia na stronie 78. Wykonaj ćwiczenia B, C. Następnie poćwicz słownictwo wykonując ćwiczenia A,B,D,E ze strony 79-80.
15 - 17 kwietnia
Data: 15.04.2020
Temat: Ogłoszenia( adverts).
Zadania do wykonania: Otwórz podręcznik na str. 141. Naucz się słówek Circus&theatre oraz Hobbies& Free time activities. Wykonaj w zeszycie ćw. C str. 106 oraz D str. 107
Klasa VII
Data: 17.04.2020
Temat: Popularne kolokacje
Zadania do wykonania: Przepisz do zeszytu nowe kolokacje ( czyli pary słów) czasownika z rzeczownikiem oraz ich tłumaczenie: build confidence- zbodować pewność siebie/ practice skills- poćwiczyć umiejętności/ make friends- zaprzyjaźnić się/ solve problems- rozwiązywać problemy/ join a club- dołączyć do klubu/ program a robot- zaprogramować robota. Następnie otwórz podręcznik na str. 107 i wykonaj do zeszytu ćw. G.
VII |
06.04/poniedz |
Skills checkpoint 6 |
Otwórz podręcznik na str 100-101)-. Wykonaj zadania: A( nagranie 6/7),B( 6/8) C( 6/9) , D( same odpowiedzi, nie przepisywać całego tekstu), E( same odpowiedzi, nie przepisywać całego tekstu. W tym zadaniu pamiętaj, że wyrazy muszą być w odpowiedniej formie- czyli np. fast- może być faster, lub fastest, w zależności od kontekstu). Oraz wypracowanie na temat podany w F. Przyślij wszystkie odpowiedzi na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Proszę o całkowitą samodzielność, zadania będą ocenione. Link do nagrań http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl7/ |
VII |
08.04/środa |
Review 6- podsumowanie rozdziału 6 |
Otwórz podręcznik na str 104-. Wykonaj zadania: A,B( nagranie 6/11) ,C, Przyślij wszystkie odpowiedzi na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Proszę o całkowitą samodzielność. Link do nagrań: http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl7/ |
VII |
03.04/piątek |
|
|
30.03/poniedz |
Zaimki wskazujące |
Przepisz do zeszytu: Zaimki wskazujące to this, that, these, those This is a book( to (tu blisko) jest książka) this używamy w liczbie pojedynczej, jeśli coś jest blisko That is a tree- jeśli jest jedno, ale daleko( tam jest drzewo) These are children- tu blisko są dzieci- blisko, w liczbie mnogiej Thise are houses- tam (daleko) są domy- daleko, w liczbie mnogiej
Przeczytaj tekst ze strony 154. Wykonaj ćwiczenie D i E ze strony 94 oraz A i B ze str 71(ćwiczenia). |
01.04/środa |
Słuchanie |
Wykonaj zadania A,C,D ( nagranie SB 6 track 4) E (nagranie SB 6 track 5). Przyślij odpowiedzi z zadania D i E na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Proszę o całkowitą samodzielność, zadania będą ocenione. |
03.04/piątek |
Pytanie o drogę |
https://www.youtube.com/watch?v=-_YoeEY8FPM Obejrzyj film i napisz dialog jak można dotrzeć od Twojego domu na pocztę. Zapoznaj się z useful expressions ze strony 97) |