Klasa III
- Super User
- Kategoria: Nauka zdalna
- Odsłony: 3310
Materiały do nauki zdalnej
klasa III
Uwaga, najnowsze materiały umieszczane są zawsze zawsze u góry strony
Religia 22. 04
Środa - temat: Jezus jest obecny pod postacią chleba i wina.
Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 138-139.
Piątek – temat: Eucharystia uczy nas miłości.
Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 140-143.
20 kwietnia
Język angielski
(uwaga dwie lekcje)
Data: 20.04.2020
Temat: Pogoda na wiosnę.
Zadania do wykonania:
- przypomnij sobie miesiące roku : https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk
- naucz się nowych słówek , które są w podręczniku na stronie 68: month- miesiąc/ plant- roślina/ seed- nasiono/ spring- wiosna/ sunflower- słonecznik/ next year- w następnym roku. Przepisz je do zeszytu.
- Włącz nagranie 2/29 i powtarzaj słówka http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl3/
- Włącz nagranie 2/30, popatrz na historyjkę z ćw. 1, śledź wydarzenia z tego opowiadania. Pisemnie wykonaj ćwiczenie 2 ze str.69
Data: 24.04.2020
Temat: Opisywanie pogody na wiosnę.
Zadania do wykonania:
- przypomnij sobie słówka ze strony 68: month- miesiąc/ plant- roślina/ seed- nasiono/ spring- wiosna/ sunflower- słonecznik/ next year- w następnym roku.
- Napisz następujące wyrażenia:
- Animals wake up after the winter- zwierzęta budzą się po zimie
- There are lots of flowers- jest dużo kwiatów
- The birds sing- ptaki śpiewają
- The weather is nice- pogoda jest ładna
- I can wear dresses- mogę nosić sukienki
- I can ride my skateboard- mogę jeździć na deskorolce
- The spring vegetables are yummy- wiosenne warzywa są smaczne
- Lettuce- sałata
- Włącz nagranie 2/31, pokazuj palcem, które obrazki opisują Honey, Snap, Chatty, Kate i Fred. http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl3/
15 - 17 kwietnia
Język angielski
Temat: Poznajemy określenia zjawisk przyrody
Data: 17.04.2020
Temat: Miesiące i pory roku.
Zadania do wykonania: napisz w zeszycie nazwy miesięcy: January-styczeń, February- luty, March- marzec, April- kwiecień, May- maj, June- czerwiec, July- lipiec, August- sierpień, September- wrzesień, October- październik, November- listopad, December- grudzień.
Przypomnij sobie pory roku: spring- wiosna/ summer- lato/ autumn- jesień/ winter- zima
Włącz piosenkę i naucz się z jej pomocą nazw miesięcy roku: https://www.youtube.com/watch?v=Fe9bnYRzFvk
Religia
Środa - temat: Eucharystia ofiarą Chrystusa i Kościoła.
Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 132-134.
Piątek – temat: Przygotowanie i przyniesienie darów.
Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 135-137.
8 kwietnia
Środa - temat: Wielki Tydzień
Zadanie: zapisać ten temat w zeszycie /nie w ćwiczeniach/ oraz narysować pusty grób Jezusa Chrystusa.
6 kwietnia
Edukacja infomatyczna
Przy pomocy osoby dorosłej uruchom program Ms Paint (znajduje się w akcesoriach systemu) i wykonaj rysunek o tematyce wielkanocnej. Po zakończonej pracy zapisz plik (przykładowa nazwa - rysunek wielkanocny (np.) Zosi)
Język angielski
Temat: Nauka piosenki- Would you like?
Otwórz podręcznik na stronie 61, popatrz na zadanie 2, włącz nagranie 2/24
Poniżej znajduje się tekst piosenki: http://roztoka.edu.pl/zdalne/ang/nagrania/kl3/
Would you like to wake up early in the morning, in the morning?
No, I wouldn’t. No, I wouldn’t.
Would you like to go to school in the morning, in the morning?
No I wouldn’t. No, I wouldn’t.
Would you like to sleep late in the morning, in the morning?
Yes, I would. Yes, I always would.
Would you like to go to bed early in the evening?, in the evening?
No, I wouldn’t. No, I wouldn’t.
Would you like to stay up late in the evening, in the evening?
Yes, I would. Yes, I always would.
Wychowanie fizyczne
Wykonuj co najmniej 6 ćwiczeń wybranych losowo codziennie.
Po wykonaniu ćwiczenia można je usunąć z ruletki, żeby się nie powtórzyło.
Religia
01; 03 IV 2020
Środa - temat: Ustanowienie Eucharystii.
Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 128-131.
Piątek – temat: Błogosławieństwo pokarmów w Wielką Sobotę.
Zadanie: narysować w zeszycie koszyk z pokarmami na stół wielkanocny.
30 marca
Edukacja informatyczna
W tym tygodniu Twoim zadaniem jest (pod opieką osoby dorosłej) przećwiczyć uruchamianie przeglądarki internetowej i samodzielne wpisywanie w polu adresowym (góra przeglądarki) adresu szkolnej strony internetowej oraz wyszukiwanie w Google dowolnych treści związanych z innymi przedmiotami.
(W razie problemów natury technicznej, kontakt ze mną możliwy jest za pomocą komunikatora Skype (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – tj. nick adminsp) lub podanego maila).
Edukacja wczesnoszkolna
Tematyka lekcji od 30 III 2020 r. do 3 IV 2020 r. kl. III
Poniedziałek 30 III - "W poszukiwaniu Wiosny "
Wtorek 31 III - "Wiosna w nas "
Środa 1 IV -"Po śladach wiosny "
Czwartek 2 IV - "Na wiosnę wszystko się budzi"
Piątek 3 IV - "Pobudka "
Tematyka lekcji od 6 IV 2020 r. do 8 IV 2020 r. kl. III
Poniedziałek 6 IV - "Co nas czeka w kwietniu ?"
Wtorek 7 IV - " Wędrówki z kompasem "
Środa 8 IV - " Nadchodzi Wielkanoc"
Edukacja wczesnoszkolna
Zakres materiału do przerobienia od 12 III-25 III 2020 r.
Ćwiczenie j. polski od str. 34 - 57,
Ćwiczenie matematyka od str. 13 - 29.
Kontakt z wychowawczynią za pomocą aplikacji Messenger.
Język angielski
30.03/poniedz |
Czynności poranne |
Otwórz podręcznik na stronie 60, popatrz na słówka, przepisz do zeszytu i naucz się ich( nagranie 2/22) - evening- wieczór/ morning- rano/ brush my teeth- szczotkować zęby/ have breakfast- jeść śniadanie/ have dinner- jeść obiad/ get dressed- ubierać się/ wash- myć się/ wake up- budzić się/ bored- znudzony/ early- wcześnie/ I’d like to sleep late- chciałbym spać do późna( pospać dłużej) / I’d like to stay up late- chciałbym późno chodzić spać Posłuchaj i przeczytaj opowiadanie o 2 dzieci: Ben i Monica.( nagranie 2/23) Odpowiedz na pytania w zeszycie: 1. What do Ben and Monica do every morning? 2. What does Ben want to do in the morning? 3. What does Ben want to do in the evening? 4. What is Ben’s favourite day? |
03.04/piątek |
Wyrażenie ‘would like’ (chciałbym) |
Przepisz do zeszytu: Would you like to sleep late in the morning?- czy chciałbyś pospać dłużej rano” Yes, I would( tak chciałbym), No, I wouldn’t( nie nie chciałbym) Posłuchaj piosenki i naucz się jej na pamięć( nagranie 2/24) |
Słownictwo dotyczące żywności: https://www.youtube.com/watch?v=elZ9q7tbXJA
Dni tygodnia: https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ
Religia
1. Powtórzyć wiadomości o Przykazaniach Bożych (od 1 do 5 Przykazania).
2. Powtórzyć wiadomości o Przykazaniach Bożych (od 6 do 10 Przykazania).
3. Stół łączy rodzinę.
Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 146-149
4. Stół Eucharystii.
Zadanie: uzupełnić ćwiczenia str. 150-152.